KLANTENSERVICE

Bij Dutch Scent Company staat jouw tevredenheid voorop. We helpen je graag om je vragen te beantwoorden of je probleem op te lossen. Wij gaan voor een positieve ervaring en streven ernaar om je de best mogelijke service te bieden. Op deze pagina vind je informatie over: - Retourneren - Levertijd en verzendkosten - Garantie en klachten - Betaalmethodes - Reviews van echte klanten - Contact

RETOURNEREN

Hoewel wij ons natuurlijk houden aan de wet- en regelgeving als het gaat om retourzendingen, willen we jou vragen om een ‘fair aankoop’ te doen. Hiermee bedoelen we dat je de producten koopt, die je ook daadwerkelijk gaat gebruiken of cadeau geeft en voorkomt dat je onnodig producten moet gaan terugsturen. Los van het feit dat het een extra belasting is voor het milieu, zijn wij een kleine onderneming. Elk product is met veel liefde handgemaakt en verstuurd. Elk product die wordt retour gezonden kost ons geld. Wil je zeker weten dat je een geur kiest die bij je past, ga dan altijd voor onze samplekit. Dan kun je een keuze maken uit onze negen heerlijke geuren. Wil je alsnog je product retour sturen, verdiep je goed in onze retourvoorwaarden. Die informatie kun je onderaan onze website vinden onder het kopje 'retourneren'.

LEVERTIJD EN VERZENDKOSTEN

Wij doen ons best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je te bezorgen, de verzending wordt uiterlijk 7 dagen na bestelling overgedragen aan onze bezorgdienst. Soms zijn producten niet voorradig, dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat dan een indicatie van de verwachte levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. De vermelde prijzen zijn altijd exclusief verzendkosten. Meer informatie over de levertijden en verzending kun je vinden onderaan onze website bij het kopje, 'levertijd en verzendkosten'.

GARANTIE EN KLACHTEN

Wij geven om jouw tevredenheid en onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie, of een klacht wilt melden. Alle informatie over onze garantievoorwaarden en klachtafhandeling vind je onderaan onze website bij het kopje, 'garantie en klachten'.

BETAALMETHODE

Je kunt je bestelling plaatsen, nadat je het product bij ons in de webshop hebt afgerekend. Dit kun je doen via een iDeal betaling.

EERLIJKE REVIEWS

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Na elke bestelling ontvang je van ons de gelegenheid om een review te geven. Je wordt als klant niet beloond voor het schrijven van een review.

CONTACT

Als je een vraag of probleem hebt waar je bij kunnen helpen, vragen wij je ons te mailen. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Je kunt ons bereiken via info@dutchscentcompany.nl